سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد گفت: مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر در مقابل «دیکتاتوری رسانه‌ای» دشمن، جهاد تبیین با قید «واجبِ قطعی و فوری» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: اگر عاشورا اوج ایثار و شهادت طلبی است، از عاشورا تا اربعین و این چهل روز، اوج جهاد تبیین و افشاگری و توضیح است؛ وقتی رسانه‌های معاند در صدد هستند تا با تأویل و تفسیر به رأی وقایع را مصادره کنند، باید رسانه‌های حق از تبیین دست برندارند.

وی افزود: «تغییر فرهنگ ایرانی _ اسلامی» در دستور کار جدی شبکه‌های معاند اسلام و انقلاب قرار دارد؛ فیلمی که با میلیون‌ها دلار هزینه ساخته می‌شود فقط هدفش این است که درباره «دموکراسی عواطف» حرف بزند، یعنی بانوان و زنان را نمی‌توانید تقسیم کنید به عفیف و غیر عفیف و اصلاً چیزی به نام عفیف و غیر عفیف نداریم.

حجت الاسلام نورزاد گفت: مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر در مقابل «دیکتاتوری رسانه‌ای» دشمن، جهاد تبیین با قید «واجبِ قطعی و فوری» است.

خطیب جمعه تالش در ادامه به مشکلات اقتصادی پرداخت و گفت: دولت نباید فراموش کند که مشکل اصلی کشور مباحث اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها و اشتغال جوان‌ها است.

حجت الاسلام نورزاد افزود: دولت باید در زمینه تحقق دستورات مقام معظم رهبری در مباحث اقتصاد مقاومتی، ایجاد اعتماد برای مردم، معیشت مردم، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها، حمایت از تولید، رفع گرانی، کنترل قیمت‌های اقلام و لزوم استفاده از مدیران جهادی و انقلابی؛ اقدامات انجام شده و ملموس را برای مردم گزارش و آماده کنند؛ مردم عزیز منتظرند تا شاهد تغییر باشند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha